آموزش

چطور حساب کاربری خودم در اسک بید را به سطح یک ارتقا دهم؟

در این مطلب با نحوه فعالسازی حساب کاربری سطح یک در اسک بید آشنا می شوید. ثبت اطلاعات کاربری در اسک بید چهار مرحله دارد که عبارتند از: ثبت حساب ایمیل معتبر و فعال سازی آن، ثبت شماره تلفن همراه و فعال سازی آن، ثبت اطلاعات هویتی کارت ملی و ثبت اطلاعات حساب بانکی. توجه داشته باشید که اطلاعات شما باید به دقت ثبت شود تا سیستم به صورت اتوماتیک، اطلاعات شما را تایید کند.

 

آموزش تصویری تکمیل پروفایل کاربری:
پس از اینکه با شماره موبایل معتبر ثبت نام کردید (ایجاد حساب کاربری در اسک بید)، به صورت اتوماتیک به صفحه احراز هویت هدایت می شوید و  فرآیند تکمیل اطلاعات کاربری را شما آغاز می شود.

مرحله اول: در این مرحله اطلاعات هویت خودتان را مطابق کارت ملی که شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، کد ملی و تاریخ تولد است را وارد نمایید و روی دکمه ” بررسی اطلاعات هویتی ” کلیک نمایید تا در صف بررسی قرار گیرد.

مرحله دوم: در این مرحله بررسی مالکیت شماره موبایل و ثبت کارت بانکی و ایمیل را انجام خواهیم داد، به این صورت که اگر شماره موبایل به نام خودتان نیست حتما در این مرحله اقدام به ویرایش شماره موبایل کنید و شماره موبایل به نام خودتان را وارد کنید و سپس گزینه ” بررسی مالکیت شماره موبایل ” را بزنید، سپس اطلاعات مربوط به کارت‌ بانکی که از آن قصد واریز و برداشت ریالی را دارید، وارد نموده و بر روی دکمه ” بررسی مالکیت کارت بانکی ” کلیک کنید، دقت نمایید که حتما اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید، در مرحله آخر هم آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید و روی دکمه ” ذخیره و ارسال لینک تایید ” کلیک نمایید تا لینک تایید برایتان ایمیل شود، سپس وارد ایمیل تان شوید و روی لینک ” تایید آدرس ایمیل ” کلیک کنید تا آدرس ایمیلتان تایید شود، تا به اینجای کار شما سطح ۱ را کامل احراز کرده اید، برای ارتقا به سطح ۲ و بهره مندی از تمام خدمات اسک بید بدون محدودیت، روی گزینه : رفتن به سطح بعدی ” کلیک نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *